Sayfalar

19 MAYIS 1968



19 MAYIS 1968
Filyos'ta bayram törenlerinin yapıldığı Filyos Stadyumu. Gençlik ve spor Bayramındaki etkinliklerde birinde ben de folklor ekibindeyim. Arkamdaki kişi Filyos'ta Deniz Kuvvetlerine bağlı Radar üssünde NATO çerçevesinde görev yapan İngiliz teknisyenlerden biri olan Eric. Alttaki not ise bu fotoğrafın arkasına Eric tarafından yazılmış bir not (Tarih notunu ben yazmışım).Yıllardır albümümde bulunan bu fotoğrafın arkasına hiç bakmamışım ya da bir not olduğunu hatırlamıyorum. Bir aile arşivi yapmaya karar verdiğimde fotoğraflarımı toparladım ve tarihlerine ulaşmak için arkalarına baktığımda bu notu fark ettim.

Yaklaşık kırk yıl önce çocukluğumun 3 yılını geçirdiğim, o tarihlerde ülkemin küçücük unutulmuş köşelerinden biri olan Filyos'ta bu İngiliz Teknisyenleri neyin teknisyenliğini(!) yapıyorlardı acaba?!
.



.

Hiç yorum yok: